Reklamačný poriadok
1. Právny základ a zákony
Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s nasledujúcimi platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky:
Zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, ktorý upravuje práva spotrebiteľa pri reklamácii tovaru.
Zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
Zákon č. 621/2003 Z.z. o spotrebiteľských právach.
Zákon č. 616/1992 Z.z. o obchodnej reklame.
Zákon č. 617/2003 Z.z. o zárukách za akosť tovaru.
Zákon č. 506/2009 Z.z. o predaji tovaru.
Tento reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok a je platný pri každom nákupe vykonanom na našom e-shope!
2. Právo na reklamáciu
Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu na Tovar v prípade, ak Tovar vykazuje zjavné vady alebo iné nesúladnosti s Kúpou zmluvou. Reklamácia môže byť uplatnená najneskôr do 14 dní od prevzatia Tovaru, pokiaľ nie je v týchto VOP uvedené inak.
3. Postup pri reklamácii
Kupujúci je povinný oznámiť reklamáciu Predávajúcemu v písomnej forme, a to buď:
• E-mailom na adresu: obchod@noal.sk
• Poštou na adresu sídla Predávajúceho
V žiadosti musí Kupujúci uviesť podrobnosti o Tovare (typ, množstvo, dátum nákupu) a presný opis vady.
4. Podmienky uznania reklamácie
Reklamácia bude uznaná, ak:
Kupujúci preukáže, že Tovar bol dodaný v nesprávnom alebo poškodenom stave,
Vada Tovaru vznikla v dôsledku vady výrobku a nie jeho nesprávneho použitia alebo poškodenia zo strany Kupujúceho,
Kupujúci reklamoval Tovar v zákonnej lehote.
5. Možnosti riešenia reklamácie
Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť Kupujúcemu jeden z nasledujúcich spôsobov riešenia reklamácie:
Dodanie náhradného Tovaru za vadný,
Oprava vadného Tovaru,
Poskytnutie zľavy z kúpnej ceny,
Odstúpenie od Kúpnej zmluvy a vrátenie plnej kúpnej ceny.
6. Lehota na vybavenie reklamácie
Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť do 30 kalendárnych dní od jej prijatia. Ak nebude možné reklamačnú vec vybaviť v tejto lehote, Predávajúci informuje Kupujúceho o predĺžení lehoty a dôvodoch.
7. Vrátenie Tovaru
Ak bude reklamácia uznaná ako oprávnená, Kupujúci je povinný vrátiť Tovar v pôvodnom stave a v originálnom obale. Náklady spojené s vrátením Tovaru hradí Predávajúci, ak je reklamácia uznaná.
8. Záruka
V prípade, že je Tovar predmetom záruky, Reklamačný poriadok sa riadi podmienkami uvedenými na záručnom liste, ak neexistuje odlišné ustanovenie v týchto VOP.
9. Platobná brána Comgate
Pre platby na eShopy používame platobnú bránu Comgate. Kupujúci týmto berie na vedomie, že platby za Tovar sú spracovávané prostredníctvom tejto brány, ktorá zabezpečuje bezpečné a efektívne spracovanie platieb. V prípade reklamácie týkajúcej sa platby sa Kupujúci môže obrátiť na podporu platobnej brány Comgate, +421 222 205 147, podpora@comgate.sk ak platba nebola úspešne spracovaná alebo ak nastal problém pri vykonávaní platby.
10. Právna úprava
Tento reklamačný poriadok sa riadi zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ako aj ďalšími relevantnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Všetky práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené týmto reklamačným poriadkom, sa riadia platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.